top of page

Для батьків майбутніх першокласників

pershklass.jpg
tiger-1554734757.png

Тетяна Миколаївна 
ФЕДУНОВА,
директор школи №85 міста Києва

Батькам майбутніх першокласників

Зарахування дітей до 1-их класів на 2024-2025 н.р. відбуватиметься згідно з Порядком зарахування, відрахування та переведення учнів до державних та комунальних закладів освіти для здобуття повної загальної середньої освіти, затвердженим наказом Міністерства освіти і науки України від 16 квітня 2018 року №367, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 05 травня 2018 року за № 564/32016 та наказом Департаменту освіти і науки виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) “Про прийом дітей до перших класів закладів загальної середньої освіти комунальної власності територіальної громади міста Києва у 2024 році” від 21 лютого 2024 року №26.

Цього року наш заклад освіти набирає 2 перших класи.

                            16 березня 2024 року о 10.00 год   

                         запрошуємо на День відкритих дверей


 

     Прийом документів в перший клас розпочнеться 25 березня 2024 року за попереднім записом, який можна зробити з 20 березня 2024 року через реєстраційну форму. За даними реєстрації Вам зателефонують та узгодять день і час прийому документів директором школи для зарахування дитини до 1-го класу на 2024-2025 н.р. Просимо вносити дані про дитину українською мовою відповідно до даних свідоцтва про народження та інших документів визначених нормативними вимогами.

              Документи для зарахування до 1 класу

  1.  заява одного з батьків дитини подана особисто (з пред’явленням документа, що посвідчує особу заявника);

  2. копія свідоцтва про народження дитини (під час подання копії пред’являється оригінал відповідного документа);

  3. оригінал медичної довідки за формою первинної облікової документації № 086-1/о «Довідка учня загальноосвітнього навчального закладу про результати обов’язкового медичного профілактичного огляду», затвердженою наказом Міністерства охорони здоров’я України від 16 серпня 2010 року № 682, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 10 вересня 2010 року за № 794/18089, де наявні:

  • штамп та кругла печатка лікувального закладу та особиста печатка лікаря,

  • група з фізичної культури,

  • є висновок лікаря-педіатра про можливість дитини відвідувати заклад загальної середньої освіти.

  • копія медичної довідки 063 (карта профілактичних щеплень).


 

Територія обслуговування,

що закріплена за закладом освіти

 

Розпорядження Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації 

від 05.02.2024 №65 «Про організацію обліку учнів та закріплення територій обслуговування за закладами загальної середньої освіти району»

Проспект Голосіївський № 5-48

вул. Деміївська №13

проспект Валерія Лобановського №196

Право на першочергове зарахування до 1 класу
мають діти:

  • місце проживання яких, чи одного з батьків, на території обслуговування закладу освіти підтверджене документально;

  • які є рідними братами та/або сестрами дітей, які здобувають освіту у цьому закладі;

  • які є дітьми працівників цього закладу освіти;

  • випускники дошкільного підрозділу цього закладу освіти ДНЗ №32, ДНЗ №131 (по 3 особи)

  • діти випускників школи.

Для підтвердження інформації про місце проживання дитини надається оригінал одного  з таких документів (за вибором особи, яка подає заяву):

  • паспорт громадянина України (тимчасове посвідчення громадянина України, посвідка на постійне проживання, посвідка на тимчасове проживання, посвідчення біженця, посвідчення особи, яка потребує додаткового захисту, посвідчення особи, якій надано тимчасовий захист, довідка про звернення за захистом в Україні) одного з батьків дитини чи законних представників;

 

  • довідка про реєстрацію місця проживання особи (дитини або одного з її батьків чи законних представників) за формою згідно з додатком 13 до Правил реєстрації місця проживання, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 2 березня 2016 р. № 207 (Офіційний вісник України, 2016 р., № 28, ст. 1108);

 

  • довідка про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи за формою згідно з додатком до Порядку оформлення і видачі довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 1 жовтня 2014 р. № 509 “Про облік внутрішньо переміщених осіб” (Офіційний вісник України, 2014 р., № 81, ст. 2296; 2015 р., № 70, ст. 2312; 2016 р., № 46, ст. 1669);

 

  • документ, що засвідчує право власності на відповідне житло (свідоцтво про право власності, витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, договір купівлі-продажу житла тощо);

  • рішення суду, яке набрало  чинності, визнання за особою права користування житловим приміщенням або права власності на нього, права на реєстрацію місця проживання;

  • документ,     що засвідчує право користування житлом     (договір найму/піднайму/оренди тощо),     укладений між фізичними особами (що для цілей цього Порядку підтверджує     місце проживання за умови його реєстрації відповідно до статті 158  Житлового     кодексу Української РСР або нотаріального посвідчення відповідно до законодавства)     чи між юридичною і фізичною особами,     зокрема щодо користування кімнатою в     гуртожитку;
       

  • довідка     про проходження служби у військовій     частині     (за     формою згідно з додатком 10 до Правил     реєстрації місця проживання, затверджених     постановою Кабінету Міністрів України     від 2 березня 2016 року № 207);
       

  • акт     обстеження умов проживання     (за     формою згідно з додатком 9 до Порядку     провадження органами опіки та піклування діяльності, пов’язаної із захистом     прав дитини, затвердженого постановою     Кабінету Міністрів України від 24 вересня 2008 р. № 866 “Питання діяльності органів     опіки та піклування, пов’язаної із     захистом прав дитини” (Офіційний     вісники України, 2008 р., № 76, ст. 2561);
       

  • інший     офіційний документ, що містить інформацію     про місце проживання дитини та/або     одного з її батьків чи законних представників.

    Довідки за телефоном:

  • 044 525-84-59 в робочий час з 9.00 до 17.00 год, 

  • для листування 85schoolkyiv@gmail.com

Нормативні документи, які регулюють вступ до 1 класу

Порядок зарахування, відрахування та переведення учнів до державних та комунальних закладів освіти для здобуття повної загальної середньої освіти, затвердженим наказом Міністерства освіти і науки України від 16 квітня 2018 року №367, зареєстрований в Міністерстві юстиції України  05 травня 2018 року за № 564/32016

«НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА:
ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ УМОВ ДЛЯ ОСВІТИ В АТМОСФЕРІ ДОБРА ТА ВЗАЄМОПОВАГИ»

ПРО ПАРТНЕРСЬКУ ДІЯЛЬНІСТЬ

Корисна інформація для батьків

Для батьків майбутніх першокласників

1. Підтримуйте в дитині прагнення стати школярем.

2.  Обговоріть з дитиною правила безпеки, роздрукуйте й повісьте покроковий алгоритм дій у разі повітряної тривоги, небезпеки.

3.  Обговоріть з дитиною ті правила і норми, з якими вона зустрінеться в школі. Поясніть їх необхідність і доцільність.

4.  Складіть разом з першокласником розпорядок дня, стежте за його дотриманням.

5.  Використовуйте  можливості гри, як провідної діяльності дитини, при підготовці до школи.

6.  Будьте уважними до труднощів, які можуть виникнути у дитини на початковому етапі навчання в школі.

7.  Підтримуйте першокласника в його бажанні досягти успіху. У кожній роботі обов’язково знайдіть, за що можна було б його похвалити. Пам’ятайте, що похвала та емоційна підтримка здатні помітно підвищити інтелектуальні досягнення.

8.  Поважайте думку першокласника про свого педагога.

9.  Якщо вас щось турбує в поведінці дитини, навчальних справах, не соромтеся звертатися за порадою і консультацією до вчителя або шкільного психолога.

10.  Навчання – це нелегка і відповідальна праця. Вступ до школи суттєво змінює життя дитини, але це не повинно позбавляти її різноманіття, радощів, гри. У першокласника повинно залишатися досить часу для ігрових занять.

Десять заповідей для батьків першокласника

1. Починайте «забувати» про те, що Ваша дитина маленька. Давайте їй посильну роботу вдома, визначте коло її обов’язків. Зробіть це м’яко: «Якщо ти в нас уже великий, ми навіть можемо довірити тобі мити посуд».

2. Визначте загальні інтереси. Це можуть бути як пізнавальні інтереси (улюблені книги, ігри, мультфільми), так і життєві (обговорення сімейних проблем).

3. Залучайте дитину до економічних питань родини. Поступово привчайте порівнювати ціни, орієнтуватися в сімейному бюджеті (наприклад, давайте гроші на хліб або морозиво, коментуючи суму).

4. Не лайте, а тим більше – не ображайте дитину в присутності сторонніх. Поважайте почуття і думки дитини. На скарги з боку оточуючих відповідайте: «Спасибі, ми поговоримо на цю тему.»

5. Навчіть дитину ділитися своїми проблемами. Обговорюйте з нею конфліктні ситуації, що виникли з однолітками та дорослими. Щиро цікавтеся її думкою, тільки так можна сформувати в неї правильну життєву позицію.

6. Постійно говоріть з дитиною. Розвиток мовлення –

запорука успішного навчання. Були в театрі, цирку, кіно – нехай розкаже, що найбільше сподобалось. Слухайте уважно, ставте

питання, щоб дитина відчувала, що це Вам цікаво.

7. Відповідайте на кожне питання дитини. Тільки в цьом

у випадку її пізнавальний інтерес

ніколи не згасне.

8. Намагайтесь хоч іноді дивитись на світ очима Вашої дитини. Це основа взаєморозуміння.

9. Частіше хваліть дитину. Підтримуйте віру в себе. На скарги, що щось не виходить, відповідайте: «Вийде обов’язково, тільки треба ще раз спробувати». Формуйте високий рівень домагань. І самі вірте, що Ваша дитина може все, потрібно лише допомагати. Хваліть словом, усмішкою, ласкою й ніжністю.

10. Не будуйте Ваші взаємини з дитиною на заборонах. Погодьтеся, що вони не завжди розумні. Завжди пояснюйте причину Ваших вимог, якщо можливо, запропонуйте альтернативу. Повага до дитини зараз – фундамент шанобливого ставлення до Вас

сьогодні і в майбутньому.

Снимок экрана 2022-12-27 в 19.06.21.png

Що можуть зробити батьки, щоб полегшити адаптацію дитини до

початкової школи?

Їхня позиція повинна бути активною:

• створюйте позитивне емоційне ставлення до школи, в яку ходить дитина, і підтримуйте високий статус школи і вчителя при сімейному спілкуванні;

• допомагайте, якщо це доцільно, при виконанні складних домашніх завдань, підтримуйте у дитини впевненість у своїх силах, високу самооцінку («я з цим успішно впораюсь!»);

• запобігайте перевантаженню (фізичному та інтелектуальному), яке негативно впливає на стан психічного здоров'я. Сплануйте з дитиною раціональний режим дня так, щоб у ньому знайшлося місце і тривалим

прогулянкам, і спортивним та рухливим іграм, і домашнім завданням, і щирим розмовам про проблеми і труднощі;

• навчіть дитину доцільно використовувати позашкільний час,

наприклад, привчайте вчасно обідати і відпочивати після уроків. Задане додому спробуйте зробити з нею того дня, коли з цього предмету був урок в школі. Тоді краще спрацьовує пам'ять і розуміння матеріалу виявляється глибшим. Виділіть «важкі» дні і частину завдань виконуйте заздалегідь;

• виявляйте, підтримуйте і розвивайте здібності дитини до тих видів діяльності, якими вона захоплюється, і в яких має певні успіхи. Допомагайте дитині відкрити в собі сильні сторони (н

авички, риси), які цінуються, приймаються, дають відчуття внутрішньої рівноваги, поваги і довіри до себе.

ПАМ'ЯТАЙТЕ:

при виникненні перших ускладнень, небажання

йти до школи слід порадитись з класним керівником або психологом.

Якщо ж причиною дезадаптації є порушення нервово - психічного здоров'я дитини (підвищена стомлюваність, боязкість, невпевненість в собі, тривожність, стійкі переживання з приводу стосунків з однокласниками), бажано отримати допомогу у дитячого психіатра або психотерапевта.

Роль батьків в адаптації дитини до школи

1. Яке головне завдання батьків в період адаптації дитини до школи? 

Основа батьківської позиції взагалі полягає в тому, що вдома у жодному випадку не можна дублювати школу. Батьки ніколи не повинні ставати другим вчителем. Основне завдання батьків в допомозі першокласникові: увага; емоційна підтримка; надання максимально можливої самостійності в організації його власних дій по виконанню шкільних правил.

2. Як відноситись до невдач дитини, майже неминучих на по

чатку шкільного життя?

Батьки часто відносяться різко негативно до перших невдач дитини. Негативні оцінки дорослих: підвищують тривожність дитини;

невпевненість в собі і своїх діях. Це, у свою чергу, веде не до поліпшення, а до погіршення результатів. Так складається замкнене коло невдач. Постійні побоювання дитини почути негативні оцінки з боку домашніх приводять до страху зробити помилку. Це відволікає дитину від сенсу виконуваних ним завдань і фіксує його увагу на дрібницях, примушує переробляти, виправляти, нескінченно перевіряти. Прагнення зробити роботу якнайкраще на цьому етапі тільки погіршує справу. Особливо сильно це виявляється у

тривожних, здібних, старанних дітей. Тому найправильніше відношення до перших поразок дитини – відношення з розумінням, підтримка, допомога: «У тебе все вийде. Я тобі допоможу». Важливо створити умови для переживання дитиною (хоч би іноді) власної перемоги.

3. Що робити, якщо дитина зранку погано себе почуває, а потрібно йти до школи?

У шести - семирічних дітей рідко трапляється «запалення хитрості». Або дитина, дійсно, хворіє, або погане самопочуття пов'язане з необхідністю йти в школу. У будь-якому випадку, варто це перевірити. Якщо дитина після того, як Ви залишили її вдома,

відразу відчуває себе краще, то, можливо, її погане самопочуття пов'язане із стресом, що отримала в школі. Постарайтеся з'ясувати (у дитини, у вчителя, у знайомих дітей), що відбувалося в школі вчора, позавчора. Важливо зрозуміти, що відбувається, особливо

якщо таке повторюється систематично.

4. Як реагувати, якщо дитина злиться на вчителя (дітей) в школі або відчуває страх перед школою?

Перш за все: не забороняти переживання. Не потрібно твердити дитині: «Не можна злитися! Не можна боятися!» Переживання –цілком природна річ, і вони повинні мати право на існування. Проте необхідно обговорити з дитиною, що викликає страх або

злість, разом з нею зрозуміти, чому інші люди здійснюють дії, що викликають у неї ті або інші емоційні реакції. Розуміння дій інших часто саме по собі знімає переживання. Є і інші культурні форми, що допомагають людині справлятися із страхом. Для дітей це,

перш за все, читання страшних казок в ситуації повної захищеності (на маминих колінах). Казки дають людині пережити відчуття неминучості торжества добра над злом, співпереживання радості і співчуттю, що забезпечують перемогу маленького, слабкого,

але доброго, над великим злом. Інша корисна для дітей форма культурного подолання страху - спортивні ігри, що викликають переживання азарту, упевненості в перемозі. В процесі дорослішання дитина повинна отримати досвід подолання труднощів і конфліктів. Завдання дорослих полягає в тому, щоб, знаходячись поряд, допомагати дитині визначати конструктивні способи своєї поведінки в таких ситуаціях.

5. Які типові прояви стресу і дезадаптації? 

Дитина часто плаче (більше, ніж зазвичай). У дитини, на відміну від звичайного, пригнічений або, навпаки, збуджений стан

(гірше засинає). Дитина проявляє необґрунтовану агресію (лається, нападає, відповідає агресивно, лізе в бійку). Дитина відмовляється йти в школу.

6. Як зняти у дитини стрес?

Забезпечити ритмічне життя і порядок будинку (тут дуже важливий власний приклад і наслідування його дитиною). Важлива тепла, природна, спокійна поведінки дорослих вдома (без зривів,

підвищеного тону). Необхідне на якийсь час продовження традиційних «дитячих» ритуалів укладання,

їжі, умивання, сумісної гри - обіймів, читання на ніч, які були прийняті  в дошкільному дитинстві дитини. Знімають напругу гри з водою, піском, малювання фарбами (з дозволом забруднюватись - відсутністю критики або засудження за забруднений одяг, підлогу!), виготовлення колажів в "рваній" техніці (рвати кольоровий папір, старі журнали і клеїти з них картини), спортивні ігри на повітрі (м'яч, скакалки, «класики» і ін.) Надзвичайно важлива відсутність зайвих постійних подразників (телевізор, приймач). Необхідно давати дитині можливість переживати час від часу справжню дитячу радість (свято, театр). Для багатьох краще всього знімає напругу відпочинок на природі (особливо, праця)

7. Які незвичні прояви в поведінці дитини вимагають звернення до фахівців?

Страхи (нічні страхи); 

Енурез (нетримання сечі), особливо якщо перед школою цього вже не було;

Гризіння нігтів;

Заїкання;

Сіпання повік, лицьових м'язів;

Яскраво виражена агресія.

8. Як допомогти дитині організувати своє робоче місце?

По - перше, особистим прикладом. Якщо на Вашому робочому місці постійний безлад, то абсолютно марно привчати до порядку дитину.

Коли Ви покажете дитині своє робоче місце (кухонний стіл, письмовий стіл, робочий стіл), то звернете її увагу, якими предм

етами Ви користуєтеся, для чого вони потрібні і в якому порядку Ви їх розкладаєте на робочому місці. Хай дитина розповість Вам, якими речами вона користується при підготовці до уроків і як їй зручніше за них розкласти на столі. Визначивши разом з дитиною з

ручні для різних речей місця, можна наклеїти на поверхню столу наклейки – «будиночки» для кожної речі.

Зверніть увагу на позу сидячої за столом дитини. Їй ще важко контролювати себе, вона не дуже добре відчуває власне тіло, а тим більше важко довго сидіти в одній позі.

Можна зробити декілька фотографій сидячої в різних позах дитини, а потім вивчити їх разом з нею – імітуючи ці пози і обговорюючи, чим вони погані (викривлення хребта, затікання ніг, закривання власної роботи від світла і ін.). Навчіть її різним веселим вправам, які краще робити в перервах між заняттями (якщо їй вже показали в школі, хай покаже їх Вам), – вправи для пальців рук, фізкультхвилинки під ритмічні вірші.

bottom of page